Ilmaiset toimitukset yli 80€:n tilauksiin

Usein kysytyt kysymykset

Verkkokauppa

Tilauksesi on joko käsittelyssä, jonossa tai painossa. Tilausvahvistus on lähetetty sinulle antamaasi sähköpostiosoitteeseen (katso varmuudeksi myös roskaposti). Painotuotteilla on 5-10 arkipäivän toimitusaika, ja ne valmistetaan asiakkaalle tilauksen perusteella. Jonossa-tila tarkoittaa usein sitä, että tuote on ennakkomyynnissä ja toimitamme sen myöhemmin.

Pyrimme käsittelemään tilaukset seuraavan kolmen arkipäivän sisällä tilauksesta. Huomioithan kuitenkin, että monet vaatteistamme ovat painotuotteita, jotka tehdään asiakkaille tilausten perusteella. Näissä tuotteissa toimitusaika on työjonosta riippuen 5-10 arkipäivää. Painotuote on mainittu tuotekuvauksessa.

Voit palauttaa tuotteen käyttämällä asiakaspalautustoimituksiamme, katso ohjeet täältä.

Painotuote valmistetaan asiakkaalle tilauksen perusteella painossamme, eli sitä ei ole valmiina hyllyssä. Tästä syystä toimitusaika on 5-10 arkipäivää.

Verkkokaupassa on käytössä kaikki Suomen verkkopankkimaksut, yleisimmät luottokortit sekä Collector/Walley- ja Jousto -laskumahdollisuus.

Katso lisätietoja maksutavoista täältä.

Meiltä ei löydy verkkokaupan valikoimasta ladyfit-mallin paitoja.

Voit lunastaa alekoodin ostoskorissa kohdassa kupongin koodi.

Kyllä voit, verkkokaupassamme on laskuvaihtoehto. Laskuvaihtoehdon tarjoaa Collector/Walley ja lasku toimitetaan sähköpostiin heidän toimestaan. Katso kaikki maksutavat täältä.

Kyllä, ostosten tekeminen verkkokaupassamme on turvallista. 

Voit tutustua tietosuojaselosteeseen tästä.

Laskutus on ulkoistettu Collectorille/Walleylle ja Joustolle, joten lasku ei tule suoraan meiltä. Pääset kirjautumaan pankkitunnuksilla valitsemasi laskutavan verkkosivuille, josta näet laskusi tiedot. Voit myös ottaa yhteyttä Walleyn/Collectorin tai Jouston asiakaspalveluun.

Voit katsoa edulliset ja monipuoliset toimitusvaihtoehtomme täältä.

Paketit saapuvat yleensä 1-2 arkipäivässä lähetyksestä noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin. DHL Express -toimituksella paketit toimitetaan asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen yleensä 1-2 arkipäivässä.

Yksi tilaus (eli yhdet postimaksut) kattavat yhden postituksen. Mikäli haluat, voit maksaa toiset postimaksut ja laitamme muun osan tilauksesta matkaan jo aiemmin. Tai voit tilata ennakkotuotteen omana tilauksena.

Otathan asiassa yhteyttä sähköpostitse info@helgoods.fi.

Tuote tulee olla palautuessaan siinä kunnossa, kun se on ollut ostohetkellä. Voit sovittaa tuotetta, mutta siitä ei saa löytyä esimerkiksi tahroja.

Kyllä on, verkkokaupassa vaihto- ja palautusoikeus on 14 päivää. Käytäthän palautukseen tai vaihtoon asiakaspalautustoimitusta. Katso ohjeet täältä.

Kyllä voit. Täyttämällä toimitustietoihin paketin saajan osoitetiedot vastaanottaa paketin saaja joko Postin Pikkupaketin suoraan kotiin tai muun paketin lähimpään noutopisteeseen.

Saat seurantakoodin tilauksen yhteydessä antamaasi sähköpostiin, kun tilauksesi on pakattu. 

Voit ottaa yhteyttä valitsemasi toimitustavan asiakaspalveluun ja kysyä mahdollisesta lisäajan ostamisesta paketin säilyttämiselle. Muussa tapauksessa noutoajan päätyttyä paketti palautuu takaisin meille, jolloin voimme postittaa sen uudelleen uusia toimitusmaksuja vastaan. Otathan asiassa yhteyttä info@helgoods.fi.

Voit rekisteröityä asiakkaaksi verkkosivujen oikeasta yläkulmasta.

Tilauksen peruutus onnistuu ottamalla meihin yhteyttä sähköpostitse info@helgoods.fi. Laitathan viestiin nimesi ja tilausnumerosi. Otamme peruutukset vastaan ainoastaan kirjallisesti. Tilauksen peruutus on mahdollista tehdä 14 päivän kuluessa tilauksen valmistumisesta. 

Meillä ei ole käytössä kanta-asiakasjärjestelmää.

Otathan yhteyttä sähköpostise osoitteeseen info@helgoods.fi, mikäli et saanut tilausvahvistusta. Kannattaa katsoa myös sähköpostisi roskapostikansio, joskus tilausvahvistus saattaa mennä sinne.

Otathan meihin yhteyttä sähköpostitse info@helgoods.fi ja kerrot tilausnumeron sekä korjattavat tiedot. Mikäli paketti on ehtinyt lähteä ennen tietojen korjaamista, niin voimme ottaa yhteyttä valitsemasi kuljetuspalvelun asiakaspalveluun.

Kyllä voit. Käytössämme on DHL Express -toimitusvaihtoehto, jolla saa paketin toimituksen Suomen ulkopuolelle erikseen määritettyihin maihin.

Toimituksen hinta määräytyy kohteen mukaan.

Otathan yhteyttä sähköpostise osoitteeseen info@helgoods.fi, mikäli sinulla on epäselvyyksiä tilauksen kanssa tai et saanut tilausvahvistusta. Me selvitämme asian. Joskus tilaus ei tule järjestelmään asti tai sitä ei viedä loppuun asti ostoskorin jälkeen, jolloin tilaus ei rekisteröidy.

Laskutus on meillä ulkoistettu Collectorille/Walleylle sekä Joustolle. Voit tarvittaessa ottaa yhteyttä Collectorin/Walleyn tai Jouston asiakaspalveluun.

Voit tutustua toimitusehtoihin paremmin täältä.

Kyllä ovat. Joskus saattaa olla poikkeuksia, että tietyt tuotteet ovat alennuksessa  ainoastaan noutopisteellä, mutta infoamme näistä erikseen.

Voit vaihtaa. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme info@helgoods.fi, niin autamme sinua asian kanssa.

Kun tuote palautuu takaisin meille, niin teemme sitten hyvityksen maksutapasi huomioiden tai lähetämme uuden koon tuotteesta matkaan. Katsothan palautusehdot täältä.

Kyllä voit. Tilauksen tekeminen ei vaadi rekisteröitymistä.

Voit tilata uutiskirjeen suoraan verkkosivuiltamme www.helgoods.fi. Mikäli uutiskirjeen tilausikkuna ei aukea suoraan sivuille tullessasi, voit tilata sen sivujen alareunasta.

Uutiskirjeen voit perua helposti jokaisen uutiskirjeen lopusta löytyvästä unsubscribe/peru uutiskirjetilaus -kohdasta. Klikkaa linkkiä ja muista vahvistaa sähköpostissasi uutiskirjeen peruutus.

Valitettavasti emme ota tilauksia vastaan puhelimitse. Voit tehdä verkkokauppatilauksen osoitteessa www.helgoods.fi. Painotuotantoon liittyviin tilauksiin saat yhteystiedot täältä.

Tilauksen toimituspaikka on mahdollista muuttaa siihen saakka, kun tilaus on käsitelty meidän päässä. Otathan yhteyttä info@helgoods.fi, mikäli haluat muuttaa toimituspaikkaa.

Kirjaudu sisään tunnuksillasi verkkosivun oikeasta ylälaidasta. Pääset muokkaamaan tietojasi Omat tiedot -kohdasta. Huomaathan, että lähetämme paketin aina niillä tiedoilla, kun tilaustiedoissa lukee, eli esim. jos olet muuttamassa, niin ilmoitathan uuden osoitteen hyvissä ajoin.

Otathan yhteyttä sähköpostitse info@helgoods.fi, niin autamme.

Valikoima vaihtelee, koska vanhojen tuotteiden tilalle tulee uusia tuotteita. Artistien logot saattavat myös päivittyä, jolloin vanhoja tuotteita ei enää myydä.

Kyllä koskee. Kaikilla tuotteillamme on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus.

Voit maksaa turvallisesti korttimaksulla verkkokaupassa sekä myymälässä.

Voit lunastaa koodin syöttämällä sen kupongin koodi -kohtaan.

Tällä hetkellä lahjakortilla voi tehdä ostoksia pelkästään verkkokaupassa. Lahjakortti on voimassa vuoden (365 päivää) ostopäivästä.

Otathan asiasta yhteyttä sähköpostitse info@helgoods.fi.

Voit tehdä muutoksia tilaukseen ottamalla yhteyttä info@helgoods.fi. Koon vaihtaminen on mahdollista siihen asti, kun tilaus on käsitelty meidän päässä, mikäli varastossa on kyseistä kokoa saatavilla.

Voit antaa meille palautetta sähköpostitse info@helgoods.fi. Vastaamme viesteihin myös sosiaalisessa mediassa.

Otathan yhteyttä sähköpostise osoitteeseen info@helgoods.fi, mikäli sinulla on epäselvyyksiä, niin autamme.

Nykyään monissa palveluissa pitää vahvistaa identiteetti esimerkiksi sen varalta, että jokin muu henkilö voi tilata verkkokaupoista toisen laskuun.

Laskuntarjoaja haluaa varmistaa henkilöllisyytesi, kun haet heille asiakkaaksi tai käytät jotakin heidän palveluaan. Myöskin arvioidakseen takaisinmaksukykyäsi ja tehdäkseen riskianalyysin, kun haet heiltä luottoa.

Collector/Walley  tekee luottotietojenne tarkistuksen ennen kuin teille myönnetään oikeus maksaa laskulla tai osamaksuina. Samoin menetellään myös silloin, jos luottoanne korotetaan uusien ostojen perusteella tai muusta syystä. Mikäli luottoa ei myönnetä teille, on teillä oikeus saada tieto kieltäytymisen syystä.

Huomaathan, että yksityisyytesi on meille tärkeä. Jos haluat lisätietoja yksityisyydestäsi asioidessasi Hel Goodsilla, voit tutustua tietosuojaselosteeseen.

Ostosten tekeminen on nopeampaa, kun tilaajatietosi ovat jo valmiina järjestelmässämme. Voit myös seurata tilauksen etenemistä helpommin omilta sivuiltasi.

Kyllä voit, mikäli varastossa on haluamaasi kokoa jäljellä. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme info@helgoods.fi, mikäli haluat vaihtaa kokoa. Tuotteillamme on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus.

Noutopiste

Noutopisteessä on esillä osa valikoimamme tuotteista. Voit tulla sovittamaan tuotteita löytääksesi oikean koon vastaavasta tuotteesta verkkokauppatilausta varten. Toki, jos tuotetta löytyy varastosta suoraan, se on mahdollista ostaa samantien. Mikäli tuote on painotuote, sitä ei löydy suoraan hyllystä.

Kyllä, voit ostaa noutopisteessä esillä olevia tuotteita normaalisti. Huomioithan, että verkkokaupassa on laajempi valikoima kuin noutopisteellä.

Kyllä ovat. Joskus saattaa olla poikkeuksia, että tietyt tuotteet ovat alennuksessa ainoastaan noutopisteellä, mutta infoamme näistä erikseen.

Säilytämme noutotilauksia vuoden (365 päivää) tilauksen valmistumisesta.

Noutopisteeltä voit ostaa paikan päällä valmiina olevia tuotteita. Jos kyseessä on painotuote, emme valitettavasti ota tilauksia vastaan noutopisteellä. Osa tuotteistamme on painotuotteita, jotka tehdään asiakkaalle tilauksen perusteella. Esimerkiksi ennakkomyynnissä olevat tuotteet myydään aina pelkästään verkkokaupan kautta. 

Tilauksen voi tehdä osoitteessa www.helgoods.fi, jossa saat suoraan tarvittavat tiedot järjestelmään ja tilausvahvistuksen suoraan antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Kyllä, verkkokauppatilauksille on mahdollista valita Nouto Hel Goodsista. Valmistuneiden tilausten noutoajat ovat ti-pe klo 11-16.

Tapahtumamyynti

Tapahtumissamme käy kortti sekä käteinen. Korona-aikana tapahtumissa suosimme maksukortin käyttöä lähimaksulla.

Tapahtumissa mukana oleva valikoima riippuu paljon tapahtumassa esiintyvistä artisteista. Festivaaleilla on useampi meidän artisteista mukana, jolloin mukana on laajempi valikoima tuotteita, kun taas pienemmissä tapahtumissa saattaa esiintyä ainoastaan yksi artisti, ja tällöin meillä on vain heidän tuotteitaan mukana.

 

Pyrimme aina ottamaan mukaan mahdollisimman laajan valikoiman esiintyvän artistin tuotteista. Tapahtumissa saattaa olla joskus myös mukana spesiaalituotteita, joita ei ole myynnissä verkkokaupassa eikä myymälässä.

Paino ja tuotanto

Kyllä, meiltä löytyy oma paino. Lisäksi tarjoamme lähes kaikki tärkeimmät tuotteiden merkintään (paino, brodeeraus ja ompelut) liittyvät palvelut kumppaneidemme kanssa yhteistyössä. Voit tutustua painopalveluihimme tästä.

Suoraan varastosta löytyvä tuote on meillä valmiina tuotteena varastossa, eikä sitä tarvitse enää painaa.

Kyllä, jokaisesta tuotteesta menee artisteille ja muille brändeille omat komissiot. Ostamalla tuotteita voitkin hyvin tukea suosikkiartistejasi.

Kyllä voit, lisätietoja löydät täältä.

Löydät kokotaulukot ja muut tuoteinfot täältä.

Lähes kaikki tuotteiden painatukset, brodeeraukset ja merkkien kiinnitykset valmistetaan Suomessa. Lisäksi kaikki sukat ovat Suomessa valmistettuja. 

Pääosin muut pohjatuotteet tulevat kuitenkin Suomen ulkopuolelta. Paidat (t-paidat, longsleevet, colleget ja hupparit), jotka kattavat valikoimastamme suurimman osan, tulevat luotettavan kumppanimme tehtaalta Bangladeshista. Tuotteiden toimitusketju on tarkasti tiedossamme ja kumppanimme vastaa tuotteiden eettisen ja ekologisen valmistuksen varmistamisesta. Tästä takuuna ovat tuotannosta ja tuotteista löytyvät sertifikaatit BSCI, Standard 100 sekä luomu-puuvillaisissa tuotteissa GOTS tai Organic blended content standard. Lue lisää sertifikaateista täältä.

Löydät paitojemme mallit täältä. Tuotekohtaisesta tuoteinfosta tulee aina ilmi paidan kokotaulukko.

Kyllä, kaikki verkkokaupassa sekä myymälässä olevat tuotteemme ovat unisex-mallia. Löydät kokotaulukot täältä.

Kyllä ovat. Tuotteiden laatu, ekologisuus ja eettisyys ovat meille tärkeitä asioita ja pyrimmekin kaikkien tuotteiden kohdalla tekemään töitä näiden asioiden eteen. Näet lisätietoja tuotteistamme täältä.

Yli 90 % tuotteiden painatuksista, brodeerauksista, merkkien ompeluista ja muusta merkinnästä tapahtuu Suomessa, tarkemmin ottaen Helsingissä. Tämän lisäksi paidat, jotka kattavat suurimman osan valikoimastamme, ovat nykyään suurilta osin laadukasta luomu-puuvillaa. Valitsemme tuotteiksi kestäviä materiaaleja, jotta niiden käyttöikä olisi mahdollisimman pitkä. 

Pyrimme myös välttämään ylimääräisten tuotteiden valmistamisen varastoon. Suurin osa tuotteistamme valmistetaankin lopulliseen muotoonsa vasta tilauksesta, jolloin hävikkiä syntyy huomattavasti vähemmän, kuin isoja eriä kerralla tilaamalla. 

Materiaaleiltaan ekologisten tuotteiden osuutta lisätään valikoimassamme jatkossa, kun markkinoille saadaan riittävän laadukkaita tuotteita. Etsimme viikoittain uusia, parempia ja ekologisempia ratkaisuja tuotteidemme valmistukseen.

Lue lisää tuotteista täältä.

Ladyfit paidat eivät ole meillä valmiina varastossa, mutta tarvittaessa niitä kyllä saa tilattua erinä omilla painatuksilla.

Lue lisää painopalveluistamme täältä painopalvelut.

Töihin Hel Goodsille?

Infoamme vapaista paikoista aina erikseen. Voit kuitenkin lähettää avoimen hakemuksen sähköpostitse osoitteeseen info@helgoods.fi.