Ilmaiset toimitukset yli 80€:n tilauksiin

Toimitusehdot

 

Osa kauppamme tuotteista on omassa varastossamme ja pyrimme käsittelemään tilaukset 1-3 arkipäivässä, joten ostosten toimitusaika on 2-10 arkipäivää (riippuen valitusta toimitustavasta kirje vs. paketti). Toinen osa tuotteistamme ovat omaa tuotantoamme, jotka painetaan tilauksesta. Ruuhka-aikaan voi tuotanto+toimitus kestää 5-10 arkipäivää, jolloin paita on perillä 11-16 arkipäivän kuluessa. Joskus varaston saldoissa voi olla virheitä. Tilauksen yhteydessä antamiasi yhteystietoja käytetään tarvittaessa, ainoastaan tilauksesta tiedottamiseen. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin. Sivuillamme näkyvät hinnat koskevat vain nettikauppaa. Kaikilla tuotteillamme on 14 päivän palautus- ja vaihto-oikeus (LP/CD-levyjen tulee olla avaamattomia ja tuotteissa hintalaput kiinni + käyttämättömiä). Toimitamme tilauksia Suomeen ja lisäksi Global Maililla, FedExillä sekä Postin Parcel Connectilla ympäri maailman.

I. Toimitustavat

  • Nouto Hel Goodsin noutopisteeltä (0 €) (saat viestin kun tilaus on käsitelty ja noudettavissa).
  • DB Schenker -noutopistepaketti (5,90 €)
  • Postipaketti (7,50 €) tai Postin Pikkupaketti (5,90 €)
  • Matkahuolto Lähellä -paketti (7,50 €)
  • Kansainväliset toimitukset: Postin Parcel Connect, Global Mail & FedEx (hinta ja toimitustapa määräytyy kohteen mukaan)


II. Palautukset

Tuotteillamme on maksuton palautus. Palauttaessasi koko tilauksen hyvitämme tuotteiden hinnan, mutta emme toimituskuluja.

Palauttaessasi osan tilauksesta, hyvitämme tuotteen/tuotteiden hinnan, mutta emme toimituskuluja.

Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole sama, kuin tilauksen palauttaminen. Otathan aina siis yhteyttä ensin sähköpostitse info@helgoods.fi, jotta tiedämme mahdollisesta palautuksesta tai vaihdosta.

Vaihtopaketin saapuessa meille lähetämme sovitusti uuden tuotteen tilalle meidän piikkiimme. Yksi ilmainen vaihtotoimitus/asiakas.

Voit palauttaa tilaamasi tuotteet 14 päivän palautus- ja vaihto-oikeuden rajoissa.

Palautustapauksissa hyvitys tehdään järjestelmän kautta asiakkaan alkuperäiselle maksutavalle, ei esimerkiksi tilisiirtona. Mikäli valitsit laskun, lasku päivittyy automaattisesti / laskupalvelun tarjoaja hyvittää summan sen jälkeen, kun meiltä on lähtenyt heille tieto hyvityksestä.

Palautusohjeet:

Palautukset hoidetaan ensisijaisesti DB Schenkerin tai Postin kautta, mutta mikäli olet valinnut toimitustavaksi Matkahuollon, voit palauttaa paketin myös Matkahuollon kautta.

A) Palautus DB Schenkerin kautta:
Voit tehdä palautuksen DB Schenkerin kautta käyttäen toimituksen mukana tullutta pakettitunnusta (rahtikirjan alareunassa). Pakkaa palautettava/vaihdettava tuote huolellisesti ja kirjoita paketin sisällä palautuksen syy sekä yhteystietosi ja tilausnumerosi.

  1. Jos sinulla on paketti (pussi+rahtikirja/pakettikortti, jolla lähetimme tuotteen) tallessa, voit palauttaa samassa paketissa. Riittää, kun ilmoitat asiakaspalvelijalle, että kyseessä on palautuslähetys.
  2. Mikäli pakkaus on mennyt rikki, pakkaa tuote huolellisesti uuteen pakkaukseen. Voit teipata päälle lähetyksessä olleen rahtikirjan/pakettikortin alkuperäisestä pakkauksesta. Mainitse asiakaspalvelijalle, että kyseessä on palautuslähetys.
  3. Mikäli pakkaus sekä rahtikirja/pakettikortti on rikkoutunut, niin voit omassa pakkauksessa viedä paketin palautukseen ja esittää lähetystunnuksen, jolla olet pystynyt seuraamaan paketin etenemistä (12-numeroinen). Tässäkin on mainittava, että kyseessä on palautuslähetys.
  4. Vie paketti DB Schenkerin noutopisteeseen.

B) Palautus Postin kautta:
Palauta tuote/tuotteet Postin kautta käyttämällä logistiikkanumeroamme 671868 (Hel Goods Supply Oy). Kirjoita numero lähetyksen päälle. Selvennykseksi kirjoita myös teksti ”asiakaspalautus”. Laita paketin sisään viesti, josta ilmenee mitä tilausta (nimesi ja yhteystietosi) olet palauttamassa.

Osoitteemme on
Hel Goods
Sörnäisten rantatie 27 B, 1. krs
00500 Helsinki

Käsittelemme palautuksen/vaihdon sitten, kun paketti on saapunut meille.

C) Palautus Matkahuollon kautta:
Asiakaspalautusnumero:  9549965

Merkitse lähetyksen päälle palautustunnus selkeästi ja vie se Matkahuollon toimipisteeseen tai pakettipisteeseen. Osoitetietoja ei tarvitse merkitä. Toimipisteessä tulostetaan tarvittavat osoitekortit lähetykseen.

III. Maksutavat

Verkkopankkimaksu
Voit maksaa seuraavien pankkien verkkopankkitunnuksilla: Nordea, Danske Bank, Aktia, POP-pankki, OP-pankki, Oma-SP, Ålandsbanken, Säästöpankki ja S-pankki. Maksun yhteydessä siirryt oman pankkisi sivuille, jossa kirjaudut sisään omilla pankkitunnuksillasi.

Korttimaksut
Luottokortti maksaminen on sujuvaa ja turvallista. Käytössäsi ovat maksun todentamispalvelut, jotka parantavat turvallisuutta. Hyväksymme maksutavaksi Visa, Visa Electron ja Mastercard -maksukortit.

Klarna
Info tulossa!

PayPal
Info tulossa!

IV. Maksupalvelutarjoaja


Maksaminen on turvallista ja voit maksaa laskulla, luottokortilla tai verkkomaksuna.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Viva Payment Services S.A., Suomen sivuliike (3125989-1) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Viva Payment Services S.A., Suomen sivuliike näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Viva Payment Services S.A., Suomen sivuliikee:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Viva Payment Services S.A., Suomen sivuliike, y-tunnus: 3125989-1
Käenkuja 3 A
00500 Helsinki
https://www.vivawallet.com/fi_fi